صفحه نخست » سلامت اداری ، حقوق شهروندی و میز خدمت

سند راهبرد مشارکت

1-راهبرد زیر شاخص مشارکت در کاربر پسند بودن تارنما

در این رابطه جستجوی پیشرفته ،اجرا در کلیه مرور گرها و دستگاههای قابل حمل و همچنین قرار داشتن لینک های پرکاربرد و مرتبط  بطور کامل رعایت گردیده است

2-راهبرد مشارکت در زیر شاخص شفافیت تارنما

در رابطه با نماگر ارتباط مستقیم مدیران در وب سایت وتاریخ های بروزرسانی و انتشار شناسنامه خدمات در منوی خدمات  الکترونیک و نیز آمارو نظر سنجی ها در سایت اداره کل تعاون کار و رفاه استان قـــم بطور کامل ارائه شده

3- راهبرد مشارکت کیفیت خدمات تارنما

با توجه به اطلاع رسانی خدمات در منوهای خدمات الکترونیک و همچنین ارائه سامانه های ارائه دهنده خدمات به مشترکین بطور کامل و مجزا ارائه شده و سایت خبری مجزا نیزبرای نمایش  مهمترین اخبار در سایت اصلی وجود دارد

4- راهبرد مشارکت در دسترس پذیری تارنما

در سایت اداره کل با استفاده از نرم افزار مناسب و راهنمای آن  امکان پشتیبانی از افراد کم توان وجود دارد ودستورالعمل  بروزرسانی و استاندارد بودن نام دامنه و زمان بارگذاری رعایت گردیده است.

5- راهبرد مشارکت در دسترس پذیری اطلاعات

در سایت اداره کل تعاون کار و رفاه استان قــم سوالات متداول، پیوندها و وجود کانال اطلاع رسانی (سروش و ایتا ) ودر نهایت اخبار ومزایده ها و اطلاعیه های مهم وجود دارد. 

6-راهبرد مشارکت در بیانیه حریم خصوصی

در این وب سایت بیانیه حریم خصوصی وجود دارد

7- راهبرد بیانیه سطح توافق خدمات

در این وب سایت بیانیه سطح توافق  خدمات نیز وجود دارد

درباره حقوق شهروندی ، بخشنامه ها ، فرمها و دستورالعمل ها

درباره حقوق شهروندی


شورای عالی اداری در یکصدو هفتادو هشتمین جلسه مورخ 1395/11/09به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، به منظور رفع تبعیض و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد با هدف بهبود و ارتقای سطح حقوق شهروندی، بهره‏مندی شهروندان از ظرفیت‏های ایجاد شده، تسهیل در تحقق اهداف سیاست‏های کلی نظام‏ اداری ، فصل ‏سوم قانون مدیریت خدمات کشوری،بخش هفتم از (برنامه جامع اصلاح نظام اداری) مصوب 1394/10/28هیات وزیران و همچنین "منشور حقوق شهروندی" ابلاغ شده در تاریخ 1395/9/29(حقوق شهروندی در نظام اداری) را تصویب نمود 

       ** در ذیل بعضی از قوانین ، دستور عمل ها ، اسناد بالادستی و آموزش های مرتبط با حقوق شهروندی جهت استحضار و افزایش سطح آگاهی بارگزاری شده است **

تصویب نامه شورای عالی اداری در خصوص حقوق شهروندی در نظام اداری.pdf

ممنوعیت نصب هر گونه آگهی و اعلان تهدید آمیز در محیط های اداری.pdf

دستور عمل میز خدمت.pdf

قانون رسیدگی به تخلفات اداری.pdf

مجموعه قوانین و مقررات مرتبط با صیانت از حقوق مردم و پاسخگویی در نظام اداری.pdf

در خصوص توسعه مشارکت سازمان های مردم نهاد در تامین حقوق شهروندان در نظام اداری.pdf

سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات بازرسی کل کشور

چک لیست صیانت از حقوق شهروندان.pdf

پرسشنامه سنجش میزان رضایت مندی مردم از عملکرد دستگاههای اجرایی.pdf

فرم ارزیابی استقرار میز خدمت.pdf

بخش نامه میز خدمت.pdf

بیانیه هدف تارنمای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قـــم

- سهولت در ایجاد ارتباطات و ارائه اطلاعات به روز و در لحظه

- ایجاد امکان ارائه خدمات الکترونیکی در فضای مجازی  
- آشنایی بازدیدکنندگان با فرایند انجام خدمات مرتبط
- امکان ایجاد پرسش ها و دریافت پاسخهای مرتبط با قوانین کار ، روابط کار ، بازرسی کار و بیمه بیکاری و نیز قوانین و اساسنامه های مرتبط با تعاونیها
- ارائه فرمهای لازم به منظور سهولت استفاده کاربران 

بیانیه توافق سطح خدمت

مراجعین محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم به آگاهی عزیزان می رسد:

این تارنما امکان ثبت  و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی (در قالب میز خدمت ) از طریق مراجعه به بخش راهنمای مراجعین، انتقادات و پیشنهادات و پرسش و پاسخ و یا بخش ارتباط با ما را دارا می باشد.

حوزه پاسخگویی میز خدمت – برای برقراری ارتباط با مدیریت سایت و سایر حوزه ها به بخش ارتباط با ما مراجعه فرمائید .

این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساختهای لازم به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد

مدیریت پایگاه اطلاع رسانی