سند راهبرد مشارکت

1-راهبرد زیر شاخص مشارکت در کاربر پسند بودن تارنما

در این رابطه جستجوی پیشرفته ،اجرا در کلیه مرور گرها و دستگاههای قابل حمل و همچنین قرار داشتن لینک های پرکاربرد و مرتبط  بطور کامل رعایت گردیده است

2-راهبرد مشارکت در زیر شاخص شفافیت تارنما

در رابطه با نماگر ارتباط مستقیم مدیران در وب سایت وتاریخ های بروزرسانی و انتشار شناسنامه خدمات در منوی خدمات  الکترونیک و نیز آمارو نظر سنجی ها در سایت اداره کل تعاون کار و رفاه استان قـــم بطور کامل ارائه شده

3- راهبرد مشارکت کیفیت خدمات تارنما

با توجه به اطلاع رسانی خدمات در منوهای خدمات الکترونیک و همچنین ارائه سامانه های ارائه دهنده خدمات به مشترکین بطور کامل و مجزا ارائه شده و سایت خبری مجزا نیزبرای نمایش  مهمترین اخبار در سایت اصلی وجود دارد

4- راهبرد مشارکت در دسترس پذیری تارنما

در سایت اداره کل با استفاده از نرم افزار مناسب و راهنمای آن  امکان پشتیبانی از افراد کم توان وجود دارد ودستورالعمل  بروزرسانی و استاندارد بودن نام دامنه و زمان بارگذاری رعایت گردیده است.

5- راهبرد مشارکت در دسترس پذیری اطلاعات

در سایت اداره کل تعاون کار و رفاه استان قــم سوالات متداول، پیوندها و وجود کانال اطلاع رسانی (سروش و ایتا ) ودر نهایت اخبار ومزایده ها و اطلاعیه های مهم وجود دارد. 

6-راهبرد مشارکت در بیانیه حریم خصوصی

در این وب سایت بیانیه حریم خصوصی وجود دارد

7- راهبرد بیانیه سطح توافق خدمات

در این وب سایت بیانیه سطح توافق  خدمات نیز وجود دارد

صفحه نخست » سلامت اداری ، حقوق شهروندی و میز خدمت

درباره حقوق شهروندی ، بخشنامه ها ، فرمها و دستورالعمل ها

درباره حقوق شهروندی


شورای عالی اداری در یکصدو هفتادو هشتمین جلسه مورخ 1395/11/09به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، به منظور رفع تبعیض و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد با هدف بهبود و ارتقای سطح حقوق شهروندی، بهره‏مندی شهروندان از ظرفیت‏های ایجاد شده، تسهیل در تحقق اهداف سیاست‏های کلی نظام‏ اداری ، فصل ‏سوم قانون مدیریت خدمات کشوری،بخش هفتم از (برنامه جامع اصلاح نظام اداری) مصوب 1394/10/28هیات وزیران و همچنین "منشور حقوق شهروندی" ابلاغ شده در تاریخ 1395/9/29(حقوق شهروندی در نظام اداری) را تصویب نمود 

       ** در ذیل بعضی از قوانین ، دستور عمل ها ، اسناد بالادستی و آموزش های مرتبط با حقوق شهروندی جهت استحضار و افزایش سطح آگاهی بارگزاری شده است **

تصویب نامه شورای عالی اداری در خصوص حقوق شهروندی در نظام اداری.pdf

ممنوعیت نصب هر گونه آگهی و اعلان تهدید آمیز در محیط های اداری.pdf

دستور عمل میز خدمت.pdf

قانون رسیدگی به تخلفات اداری.pdf

مجموعه قوانین و مقررات مرتبط با صیانت از حقوق مردم و پاسخگویی در نظام اداری.pdf

در خصوص توسعه مشارکت سازمان های مردم نهاد در تامین حقوق شهروندان در نظام اداری.pdf

سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات بازرسی کل کشور

چک لیست صیانت از حقوق شهروندان.pdf

پرسشنامه سنجش میزان رضایت مندی مردم از عملکرد دستگاههای اجرایی.pdf

فرم ارزیابی استقرار میز خدمت.pdf

بخش نامه میز خدمت.pdf